Monday, May 10, 2010

Kawan




Diam tak diam dah bulan 5. masa cepat berlalu...usiaku dah menjankau 30'an ni...aku masih lagi macam dulu..sorang2...tapi adalah kawan...untuk aku bercerita dan bertukar pendapat...kuar jalan2..g makan..mcm2 lagilah...

Tapi sejak dua, tiga hari ni...mata kanan aku asyik bergerak ..orang tua kata mungkin aku nak jumpa orang jauh...entahlah..hanya tuhan saja yang tahu...harap2 betulah kot...hehehe

Kalau sebut pasal kawan setiap orang mendefinisikan kawan dari pelbagai sudut yang berbeza -beza…

Bagi aku kawan ni…-Saling menerima seadanya..Jangan terima yg baik sahaja,yg buruk pun kene terima jugak..
-Biar jauh dimata tapi dekat di hati..=)antarlah sms ker..tanya khabar
-Kawan xsemestinya selalu bersama..Asalkan...Ingat mengingati itu sudah cukup..
-JUJUR! NO HYPOCRITE! Kalo Depan kate lain,belakang kate lain tu bukan kawan namenye…

Kalo nak ikutkan byk je ak nak ckp pasal kawan ni..tapi kalo ikut sampai esok pun x habis2..hehehe

Tapi yang penting kita bersahabat tu biarlah kerana ALLAH

Jangan kita ni kawan dgn sesorg sbb dia tu KAYA,CANTIK,seksi,PANDAI
so pilihlah kwan yang anda fikirkan dia IKHlas nak kawan dgn kita...bukan atas sebab2 yang lain

hhehee...

No comments: