Friday, April 16, 2010

Amanah

Khutubah Jumaat pada hari ni buat aku rasa teruja bila mendengar bila iman masjid membaca dan menyentuh hal yang berkaitan Amanah... rasanya aku dah lama tak dengar perkataan tu kot..hehehe...bila bercakap pasal amanah..mcm2 dalam kepala hotak aku ni yang berkaitan dengan tugas, tanggungjawap baik dalam opis atau pun kat umah...wah2...wah2...kalau nak kira dari segi dosa...tak tertanggung kot...tapi apa yang di amanah kan kepada ku rasanya semua aku buat ape yang disuruh oleh bos dgn makbape aku, cuma...denganNya kot...sikit -Sikit yang aku tinggal...mcm yang tiang lima tu...(solat lima waktu)heheee..eheh...

Tapi bagi aku...sangat2 terima kasih pada iman tadi, kerana menyentuh pasal isu AMANAH ini dimana pada masa sekarang manusia dah banyak lupa apa yang di AMANAHKAN dan kurang menunaikan tanggungjawap yang diberikan...

No comments: